Respekt - Örebro tisdag 14 juli 2009.

Hej.

Arbetsplatsträff på en restaurang där en av killarna ska börja praktik och på sikt börja arbeta där.
Mycket bra möte. Känns hoppfullt och killen är värd denna plts mer en någon annan.
Han har gjort ett fantastiskt jobb.

Ett uppföljningsmöte på frivården.

Mötte en kille på station som kom från Västerviksanstalten.
Han var på bra humör första dagen i frihet.

På kvällen var det tjejgrupp.
Det var en mycket bra grupp.
Öppna, ärliga och hjälpsamma.
Helt fantastiska.
Jag är en mycket lyckligt lottad man som får möta dessa kvinnor på väg att förändra sina villkor och liv.
Jag är full av respekt.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår hur du menar. Jag är full av respekt för de killar o tjejer som är inne i processen att förändra sina liv, till ett friskt o Gott liv. Samma respekt som jag känner för ditt arbete, att vara det stöd du är för dessa människor på vägen dit.

Ha det Gott. Kram.

2009-07-14 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0