Semester och NA

Hej.
Läste precis NA.
Ja det stämmer till viss del.
Jag fick till oktober på mig att åtgärda dom administrativa bristerna.
Men det är ingen som tagit hänsyn till eller journalfört.
Vad det gäller behandlingen finns det inga klagomål.
Naturligtvis kommer jag att fixa problemen.
Började med det redan innan min semester för övrigt den första på tre år.
Ska nu försöka njuta av dom dagar vi har kvar.

Kommer hem på måndag och då ringer jag NA och ser om dom är intresserade.
Annars bryr jag mig inte.
Jag vet vad jag gjort genom åren och vad jag vill med framtida projekt.

Tack alla ni som hört av er och ni är många.
Det är ni som får mig att älska mitt arbete.

ps. Tyvärr kan jag inte mejla därifrån jag är.
       Så någon kan kanske vidarebefodra detta blogginlägg som ett litet svar så länge.
       [email protected] och alla andra ni finner det nödvändigt att informera.

Åter till familjen och semestern.

Kärlek och respekt
Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Fredrik H

Tja,om ni behöver hjälp med hemresan så är det bara att maila,ha det.Mvh Oss alla,till er alla.

2009-07-30 @ 12:11:03
Postat av: Nadias mamma

Att gör allt "rätt" och vara alla till lags är en omöjlig uppgift. Det viktigaste är att man själv vet, och tror!

2009-08-03 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0