Kay Pollak - Örebro måndag 8 juni 2009

Hej.

Började dagen med att röja lite bland alla papper.

Ringde runt till anstallter och myndigheter.

Fick sedan besök av en kille som är intresserad av att bli mer aktiv i Örebro brukarförening.
Mycket givande samtal.
Ska bli mycket spännande at jobba tillsammans.

På kvällen var det tjejgrupp.
Vi jobbade med återfallsprevention, drömmar.
Avslutade gruppen med att läsa och reflektera lite över några Kay Pollak tankar.

”All förändring börjar med mig själv.”


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Kay Pollak - finns mycket bra saker som han sagt o skrivit. Dock håller jag inte med om allt han säger. Varit på föreläsning o lyssnat på han. Läst en del oxå.

Ha det gott. Kram.

2009-06-08 @ 21:17:42
URL: http://mammamiasliv.bloggspace.se
Postat av: gunilla

hej ville bara ge dig en kram o säga att jag tänker på dig,,hoppas att du mår bra..kramar i massor,från mig till dig.

2009-06-09 @ 01:30:22
URL: http://nilla62.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0