H3 - Hiphop House - Örebro onsdag 3 juni 2009.

Hej.

Förmiddagen åkte killen som muckade här om dagen och jag runt och styrde upp lite saker.
Såg till att saker börja fungera igen. Soc, träning, försäkringskassan.

Vi besökte också Örebro boxningsklubb i Markbacken.
Kollade träningstider.
Pratade och lät oss inspireras.

Lunch med en av tjejerna.
Vi pratade nytt jobb och utbildningar.

Besökte Idrissa Sanneh på H3 - Hiphop House. (Storgatan 26 Örebro.)
Klädaffär med studio en trappa ner.
Vi ska se om vi kan finna några former för samarbete.
Ska man få någon respekt för sitt arbete med alkohol och andra droger så får man visa vad man går för hos dom man vill nå. Det går inta att komma med broschyrer full med måsten och pekpinnar. Då slår dom bara av.
Ser mycket fram mot att få lära känna ungdomarna på Hiphop House och hoppas jag kan bidraga med nått.
Tack Idrissa för att du bjöd in mig till din värld.
Respekt mannen. (Lär mig fort.)


Möte på frivården tillsammans med en kille jag är övervakare för.

På kvällen tränade vi Afro på njoy som vanligt.
Fullt ös.
Svett och glädje.

Körde en kille till Willys så han fick handla.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson



Kommentarer
Postat av: britta

Kram på dig Hasse. Kontakta oss, vi längtar efter dig!

2009-06-04 @ 06:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0