Stardust Tattoo - Örebro fredag 5 juni 2009.


Hej.
Ett inställt morgonmöte.
Sedan fick jag besök av två unga gentlemän från Nyhyttans behandlingshem.
Så unga och ändå massor av livserfarenhet.
Vi snackade om ADHD, skolan, jobb, drömmar och förhoppningar på framtiden.
Lärde mig så otroligt mycket på den dryga timme vi samtalade.
Tusen tack jag önskar er allt gott.

Var sedan upp och snackade med Nicko och Idrissa på H3 - Hiphop House.
Verkligen kul. Nicko visade sig var en mycket duktig gatupoet.
Vi ska fortsätt att ses.
Respekt.

Eftermiddagen var jag hemma med min dotter.
Hon har haft problem med pollenallergi i veckan.
Men mår bättre nu.
Hon ville ha hål i öronen så vi drog till Polly på Stardust.
Hon piercade Alices öro på ett mycket proffsigt sätt.
Förklarade, var noggrann och var helt suverän attityd mot Alice.
Alice var helnöjd.
”Kändes knappt”


Polly och Alice på Stardust.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det härligt med unga människor som vill vända sina liv o har framtidsdrömmar !!!!

2009-06-05 @ 23:37:05
URL: http://mammamiasliv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0