Kommentar: Grattis alla kvinnor på er dag - Örebro söndag 8 mars 2009.:

Kommentar: seppo om Grattis alla kvinnor på er dag - Örebro söndag 8 mars 2009.:
Hej Hasse!Är inte denna starka bild, en bild av en israelisk kvinna som gör reklam för krigsindustrin...???
"War production co-ordinating committee..."
Bu Hasse,bu.


Svar: Hade jag ingen aning om. Mycket slarvigt av mig. Bilden är borttagen.
          Tack för ditt påpekande. Mvh Hasse A

Anonym om Kommentar: Grattis alla kvinnor på er dag - Örebro söndag 8 mars 2009.::
Snabbt jobbat,nu när jag lugnat mig så ser jag att det från början är reklam för Westinghouse och daterar sig till 2:dra världskriget, världen såg annorlunda ut då och kriget gällde ju att käppjaga nazismen tillbaka till forntiden.Jag överreagerade, sorry!Det var en snygg bild(fast moddad med lite sionism...)Frid!


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snabbt jobbat,nu när jag lugnat mig så ser jag att det från början är reklam för Westinghouse och daterar sig till 2:dra världskriget, världen såg annorlunda ut då och kriget gällde ju att käppjaga nazismen tillbaka till forntiden.Jag överreagerade, sorry!Det var en snygg bild(fast moddad med lite sionism...)Frid!

2009-03-12 @ 19:36:40
Postat av: Zoran

Bella Ciao

http://www.youtube.com/watch?v=Cuhxfv1ScAw

2009-03-14 @ 01:00:48
URL: http://brukare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0