Skratt och förhoppningar - Örebro tisdag 3 mars 2009.

Hej.

KATASTROF.
Mobilen trasig.
Som tur va, var det bara ett par månader kvar på abonnemanget.
Nytt abonnemang och ny mobil men det försvann över 100 telefonnummer. Bara att börja samla på sig igen.

Ett snabbt arbetsplatsbesök. Skratt och förhoppningar.

Möte på socialkontor Väster med en kille som vill börja hos mig.
Vi kom överens om att starta med en tremånadersperiod. Med uppföljning efter två månader. Vi har varit på gång i många år men det har kommit saker i mellan.
Så nu äntligen kör vi igång. Ska bli mycket spännande.


Hembesök efter lunch.
Bra snack vid köksbordet om skuld, beroende och förväntningar.

Tjejgrupp?
Ringt runt till flera tjejer som önskat börja i grupp hos mig.
Nu äntligen har jag tagit mod till mig att bjuda in tjejer för en första diskussion om förväntningar på gruppen.
Diskutera och analysera.
Rapporterar i morgon.

Kommentarsvar: Tack Leo för ditt klargörande och lycka till.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0