Tårar och förhoppningar - Örebro måndag 9 mars 2009.

Hej.

Började dagen med två timmars jobb för Örebro brukarföening.
Satt på Beroendecentrums opiatmottagning och pratade med en del patienter som går där.
Man får höra många historier.

Åkte sedan och besökte en kille på häktet.
Vi pratade om överklagan och barn.

Sedan full rulle hem.
Det är studiedag på skolorna i Örebro.
Så vi delade upp dagen hemma.
Min fru var hemma på fm och jag på em.

Förlåt DK att jag glömde avboka vår träff.

På kvällen tränade jag Kombi step.
Konditionsträning med enkla stegkombinationer följt av en längre styrkedel och stretch. Tufft och skönt.

Sedan åkte jag ner till min mottagning på Jakobsgatan och hade tjejgrupp.
Tårar och förhoppningar.
Vi letar former för gruppen.
Känns otroligt inspirerande.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad bra att tjejgruppen börjar komma igång. MYCKET VIKTIGT ! Ja, killgruppen oxå såklart. Lycka till. Tror/vet att du o ni tillsammans kommer göra ett bra jobb.

Ha det gott. Kram.

2009-03-09 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0