Träning, arbete, känslor, kärlek och återfal - Örebro torsdag 26 mars 2009.

Hej.
Böjade dagen med jobb för Örebro brukarförening.
Vi hade ett möte med sjuksköterskorna på infetionskliniken.
Vi fick information kring deras smittskyddsarbete och vi pratade om brukarföreningen.

Det finns möjlighet att få vaccin mot hepatit B.
Ta till vara på den möjligheten.
Hör av dig till infektionskliniken. VX: 019-6021000.

Vi tackar för den tid ni gav oss och för det fina bemötande ni har.
Hoppas på ett gott samarbete framöver.

Besökte en kille på vårdavdelningen. Lämnade en tv-tidning och ciggaretter.
Pratade med en sjuksköterska om den fortsatta planeringen.
Ringde och informerade hans mamma.

Åkte på hembesök till en tjej som mår riktigt dåligt.
Vi diskuterade avgiftning, vård och önskemål om ett bättre liv.

Lunch på pizza Kungen med en kille som går hos mig.
Pratade om träning, föräldrar och drömmar.

Blev stoppad av polisen när jag åkte hem för att vila.
Som tur var stod en kille och vinka så jag sakta ner farten.
Det blev blåsa alkotest.
Med tanke på att det är 24 år sedan jag drack så kändes det rätt lugnt.

Mycket bra grupp på kvällen.
Vi pratade träning, arbete, känslor, kärlek och återfall.
Helt underbart att få leda en grupp med så underbara killar som är med nu.

Det är många som ringer nu och söker hjälp.
Jag hör av mig så fort jag kan.
Jag lovar.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    

Kommentarer
Postat av: Mia

Är ingen "älskare" direkt av BC vårdavd. Men ändå så glad att den finns där då den verkligen behövs.

Tack för ett bra samtal med bra planering. Som SKA gå igenom.

Kram Mia

2009-03-27 @ 08:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0