Exchange Supplies Örebro tisdag 12 maj 2009.

Tisdag 12 maj 2009.

Hej.
Dagen började med frukost på stora hotellet.
Träffade flera av dem som var med på dagens seminarium.

Moderator Widar Andersson
Dr Massimo Barra, Vice President, Italian Red Cross
Rick Lines, IHRA = International Harm Reduction Association
Andrew Preston, Exchange Supplies
Zoran Loven Örebro brukarförening.

Dagen var mycket lyckad med många bra föreläsningar och givande diskussioner.

Var själv nöjd med min föreläsning.
Återfallsprevention – Kaos och Struktur.

På kvällen var vi ute och åt sushi på EAST WEST.
Mycket god mat och trevligt sällskap.
Lärde mig mycket av samtalen med framförallt
Andrew Preston, Exchange Supplies.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så hemskt mycket för allt stöd både till mig och familjen =) du är BÄST Hasse :)

2009-05-13 @ 17:27:05
URL: http://PiratenPatric.bloggspace.se
Postat av: Anonym

var på din föreläsning, den fick en att tänka. - Bra intressan föreläsning.

2009-05-14 @ 04:25:45
Postat av: Anonym

menar du allvar med snubben från Exchange Supplies?? Är du verkligen drogfri?? Om du är det, varför? är det inte bättre att du lär dig knarka på ett rent sätt istället? hur mycke sub äter du?

2009-05-14 @ 09:14:38
Postat av: Anna

Hej Hasse!! Tack för din vänlighet att möta upp o köra oss hem till Zoran i söndags.Var länge sedan jag möttes av sådan gästfrihet. Det var ett bra o intressant Seminariun. Förutom stolpskottet Börje Dahl, men han var väll ditsänd för att skapa känslor. Jag fick iallafall tillfället att öva tålamod o ödmjukhet i mötet m honom. Så tack ännu en gång för din vänlighet!!! Kram Anna fr Halmstad.

2009-05-14 @ 15:05:16
URL: http://metrobloggen.se/Annis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0