Länsstyrelsen - Örebro torsdag 28 maj.


Hej.
Besök från länsstyrelsen på förmiddagen.
Vi pratade om uppföljningar och rutiner kring mitt arbete.
Intressant och lärorikt.

Lunch och samtal med en tjej som går hos mig.

Efter lunch var jag på hembesök hos en kille i Vivalla.
Han hade en mycket fin lägenhet.
Vi pratade om återfallsignaler.

På kvällen var det killgrupp.
Återfallsprevention och planering.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Återfall, ja det finns många signaler på det. Nog så viktigt att prata om. Hm jag ser nästan på D när det är pågång, ser o hör.

Tänk vilket viktigt o betydelsefull jobb du har, blir inte bara jobb tror jag utan "ett sätt att leva". Antar att du får så mycket tillbaka oxå av alla fina människor.

Ha det bra. Kram

2009-05-28 @ 21:26:08
URL: http://mammamiasliv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0