Narkotikamässa - Örebro tisdag 13 maj 2009.

Hej.

Var hemma hos en kille och tjej i Markbacken och tog en morgonfika.
Vi pratade om kriminalvådens kurser, arbete och utredningar.

Glömde min kalender på Carlings i går.
Katastrof. Det är sådant som bara inte får hända.
Var där när dom öppna klockan 10.00.
Tjejen i kassan hade tagit reda på den.
Stor kram till dig.

Klockan 11.00 hade jag möte med en kille på mottagningen.
Vi planerad framtida strategier.
Han har börjat fatta att han är beroende och måste ta tag i det.

Sen lunch med en kille nere på Grabbarna på öster.
Lugnt och skönt.
Det gick bra att prata.
Han har precis börjat jobba.
Arbete betyder mycket i rillfrisknandet.


Var en sväng på narkotikamässan och titta.
Tyckte inte det var så mycket att ha.
Godis, nyckelringar, broschyrer.
Det roliga är att träffa koleger som man inte träffat på länge.
Roligast var att träffa Kicki och se att hon mår bra.

På kvällen tränade jag afrodans på njoy.
Det är så jäkla skönt för både kroppen och själen.
Helt klart beroendeframkallande.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: LongJohn

Hmm...

Vilka seminarier/föreläsningar/workshops deltag du i? Vore ju intresant att få höra vilka seminarier som inte var nåt att ha av de 27 som fanns att välja på, förutom allt det som hände på de öppna scenen... Eller är det så Hasse att du dömer hela mässan utifrån utställarnas/säljarnas små montrar. I så fall har du inte förstått nånting! Som att gå förbi utanför dörrarna till Beroendecentrums små fröeläsningar där du deltar och tycka att det är inte så mycket att ha.



Nä Hasse, det här var en av de bättre konferenserna i ämnet, och jag har varit på flera, med mycket matnyttigt om prevention, kontroll, och behandling. men men, man kan kanske inte vänta sig nåt seriöst omdöme från den som inte deltar...

2009-05-15 @ 08:44:41
Postat av: Hasse Arvidsson

Hej LongJohn (vem du nu är dom gömmer sig bakom det namnet?)

Ja, jag håller med det var omdömeslöst. Jag borde ha gått på fler seminarier innan jag dömde ut allt.

Jag tackar för din kommentar.

Mvh Hasse Arvidsson

2009-05-15 @ 17:47:50
URL: http://goodlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0