Tillbaka - Örebro måndag 26 maj 2009.

Hej.

Det var ett tag sedan jag skrev på min blogg.
Har inte mått riktigt bra.
I dag är första dagen jag känner att jag är tillbaka fullt ut igen.
Det är såååååååå skönt.

Bra tjejgrupp i går.
Vi är på gång att hitta formerna.

Två soc-möten på fm.
Många telefonsamtal.

Efter lunch var jag på Tingsätten och backade upp en kille.
Tyckte nog att det gick ganska bra.
Dom om två veckor.






I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej. Kul att se dig igen. Skönt att du är frisk o kry. Haha D vann över soc, pengarna tillbaka ! Ha en riktigt bra kväll. Kram

2009-05-26 @ 18:08:26
URL: http://mammamiasliv.bloggspace.se
Postat av: Ewa

skönt att du är bra igen, har saknat att läsa din blogg. Vi studenter är snart klara med uppsatsen. Hör av mig då /Ewa

2009-05-26 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0