Örebro 19 maj 2010.

Hej.

Tidigt möte på socialkontoret.
Förlängning för en tjej i tjejgruppen.

Träffade en man som eventuellt ska utvärdera min verksamhet.
Jag ska nu sätta igång och söka pengar för ändamålet.
Hoppas det löser sig.
Är verkligen sugen på en ordentlig genomlysning av verksamheten.
Har ni något tips var man kan söka pengar så hör gärna av er.
Kontaktuppgifter: www.good-life.se

Nytt soc-möte.
Ungt o tungt kan man sammanfatta det hela med.
Vi samarbetar i ett mindre nätverk.

Moderata samlingspartiet i Örebro ringde och ville att vi skulle ses.
Mycket intressant - varmt välkomna.

En mycket glad kille ringde och berrättade att han ska bli pappa.
Fantastiskt. Helt underbart. Önskar er kärlek och kraft.


Falu tingsrätt ringde.
Vittnade under ed i ett kvinnomisshandels fall.

Åkte hem och la mig.
Problem med pollen tror jag.

Kärlek o respekt.
Hasse Arvidsson.

En bild säger mer en tusen ord säga det.
Vad säger denna er.
Tagen utanför Conventum i går.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0