X-CONS Örebro - Fredag 19 november 2010

Hej.

 

Hämtade en kille som muckade.

Vi åkte till mottagningen där jag hade hans nycklar förvarade.

Gav honom pengarna jag hade tagit hand om.

Sedan körde jag honom till en väntande flickvän.

 

Kul återkomst på mottagningen.

En kille kom från LVM. (lagen om vård av missbrukare).

Var i fin form.

Soc dök upp.

Vi fikade och kom överens om tagen framöver.

Vårdplan o genomförandeplan med andra ord.

 

Lunchspinning på njoy.

Sedan lunch med en av tjejerna.

Fantastiskt att få följa med på resan.

Jag är så glad för din skull.

 

Efter lunch ett första förberedande x-cons möte.

Meningen är att det ska bildas x-cons Örebro på måndag.

Tack till ABF Örebro som lånade ut sina lokaler.

 

Önskar er alla en kärleksfull helg.

Hasse Arvidsson

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jakop Sjödahl

2010-11-23 @ 18:48:07
Postat av: Jakop Sjödahl

Hallå Hasse! Hoppas att allt är väl med dig! Såg på nyheterna precis om X-cons, googlade sedan det & ditt namn dök upp, JÄTTEKUL tycker jag att det öppnas något där sådanna som jag är välkommna fast man går i en substitutbehandling! Du kan väl höra av dig till mig så är du snäll! [email protected] Ha det gött! Pz

2010-11-23 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0