Fredagspinning på njoy - fredag 1 oktober 2010


Hej.

 

Lugn skön fredag.

Arbetsplatsmöte – kollade dagsläget och planerade framåt.

 

Träffade en kille jag är kontaktperson för.

Vi tog en fika och pratade om drömmar.

Så underbart att träffa dig nu och se och känna din livsglädje.

Jag har stor respekt för ditt livslyft.

 

Lunchspinning på njoy.

Sååååååååå skönt.

Ett måste på fredagar.

 

Åt lunch med en av tjejerna som går hos mig.

Pratade barn, orättvisor och jobb.

 

Kärlek och respekt

Hasse Arvidsson.

 

PS: Tack för alla fina kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa Hasse ! Hans livsglädje går inte att ta misste på. Det är så underbart !!!!! Han har gjort ett kanonjobb ! Och du har stöttat honom i vått o torrt !...och när han idag pratar med polisen säger de : Roligt att se dig o att du mår bra. Vi hör inget om dig, att inte höra ditt namn är bra,,,

Jag blir varm i hjärtat !

Kramar till dig o din familj !

2010-10-02 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0