Gerhard Larsson - Örebro tisdag 26 oktober 2010.


Hej.

 

Möte på UBB.

Var där tillsammans med en av killarna som stöd så här i början.

Var ett bra och informativt möte.

Inväntar läkartid.

 

Träffade ett par på mottagningen.

Jobbar på balans i förhållandet.

Så otroligt fina tillsammans.

Kram på er.

 

Efter lunch dök ett annat par upp och lånade datorn.

 

Tog ett prov. Negativt.

 

Lotta och jag besökte min revisor.

Han blev mycket glad över att jag nu får mer hjälp med alla papper och gladast är nog jag. Så otroligt tacksam för den proffsiga attityd och kunnande Lotta besitter.

 

I morgon ska jag till Stockholm och träffa Gerhard Larsson.

Han är utsedd av regeringen att se över missbruksvården i Sverige.

Ska bli mycket spännande att träffa honom.

Hoppas kunna bidraga med något nytt.

 

Översynen omfattar alla delar av vården och behandlingen

Utredningens uppdrag är att göra en samlad översyn över den svenska missbruks- och beroendevården utifrån kommunernas, landstingens och statens insatser. Uppdraget omfattar alla delar av vården och behandlingen, det vill säga såväl innehåll och tillgänglighet som ansvar och organisation. I uppdraget ingår även polisens omhändertagande enligt lagen (1976:511) om omhändertagande av berusade personer m.m. (LOB)

 

Kärlek och respekt

Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-26 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0