Örebro fredag 3 september 2010.

Hej.

Morgonmöte med Lena på Jakobsgatan.
Pratade om eventuellt samarbete i framtiden.
Vi får se.

Besökte en kille på Beroendecentrums vårdavdelning.
Cigg, tofflor, godis och en donger.


Åkte ner till Jakobsgatan och matade ormarna.
Fredagsmys med familjen och grannarna.

22.00 på kvällen nåddes jag av ännu ett tragiskt dödsbud.
En överdos.
28 år ung.
Så djävla onödigt. Man blir så ledsen.

All min kärlek och omtanke till familjen och vännerna.




Kärlek o Respekt.

Hasse Arvidsson



Kommentarer
Postat av: birgitta

Jag har nyss börjat läsa dina skriverier i good life. Det är drygt 5år sen jag tröttnade på livet som "brukare, Det är inte lätt att stå ensam, men det finns så mycket, att vara stolt över, när man varit ren så länge. Nu börjar jag känna igen mej själv, den riktiga jag. Och det är tråkigt när andra inte fattar det. Min lillasyster dog 30 år ung men ärligt talat tror jag släktingar tänker: en knarkare mindre, mindre jobb att slippa tänka på elendet. Såna släktingar borde skämmas och få utergångsförbud minst 6månader.

2010-09-04 @ 07:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0