Gummeliuskolan - Tisdag 1 februari 2011


Hej.

Började dagen med ett besök på frivården.

Rapport om läget med killen som muckade i torsdags.

 

Sedan begav jag mig till Gummeliuskolan klass 7 E.

Träffade eleverna och deras lärare visade bilder och berättade om min arbete, droger och alkohol.

Mycket entusiastiska elever och många kloka frågor.

Ska tillbaka nästa vecka för en uppföljning. Ser jag fram mot.

 

 

Lunchade med en ung kille jag eventuellt ska bli kontaktperson åt.

Med var också hans pappa.

Det blev några trevliga timmar.

Höras igen i slutet av veckan.

 

Besökte arbetsförmedlingen med en kille.

Ett första inledande möte.

Gick mycket bra.

Tror det kommer att lösa sig till det bästa.

 

Avslutade dagen med ett Salsa aerobic pass på Knut Särborgs Dansstudio. Så otroligt skönt sätt att avsluta dagen på.

Man rensar både kropp och knopp.

http://www.dansstudio.com/index.php?option=com_content&view=article&id=511&Itemid=264

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0