Zencoaching - Nationalmuseum - Mocco - Stockholm onsdag 16 november 2011

Hej.

 

En alldeles underbar dag i Stockholm.
ZenCoaching med Roger.
Mycket bra - Älskar dina frågor och ditt varma leende.
Jag landade i kroppen och hittade vägen till andning och lugn.
Flera nya verktyg.
Min plats är under trädet.

Tack för hjälpen att hitta dit.

 


Sedan åkte jag till Nationalmuseum där jag träffade min vän Angela.
Vi tittade på rysk konst. (se länk nedan)
Sedan gick vi till Hötorgshallen och åt husmanskost.
Mysigt - gott.

 


Avslutade dagen med en fika på Mocco. (se länk nedan)

Med andra ord en helt fantastisk dag som gav mig massor av ny energi.

Är så tacksam för det jag har och hela tiden får.

 

 

www.mocco.se

http://www.nationalmuseum.se/sv/Utstallningar/Aktuella-utstallningar/Peredvizjnikibanbrytare-i-ryskt-maleri/

Håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0