Ängsbacka kursgård lördag 8 oktober 2011

Hej.

 

Var och besökte Ängsbacka kursgård tillsammans med svärfar.

http://www.angsbacka.se

Öppen och varm stämning.

Det blev kärlek vid första ögonkastet.

Kändes bara att jag måste tillbaka så fort som möjligt.

Kan detta bli mitt andningshål i tillvaron.

Ja, jag tror det.

 

 

 

 

 

Har anmält mig till en kurs.

Zen Coaching – Realaxing Into Being.

"Zen" innebär: medvetenhet, närvaro, avslappning, varande –

vilket helt enkelt innebär acceptans av vem och vad jag är i detta ögonblick.

 

Ps. Den vegetariska maten var himmelsk.

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

 

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer
Postat av: Emi C.

I'm so glad to be your friend!!!! peace!

2011-10-10 @ 10:52:24
Postat av: Anonym

I'm glad to be your friend!!! Peace!

2011-10-10 @ 10:53:11
Postat av: Ängsbacka

Hej Hasse,

Så fint att läsa om din upplevelse om att vara på Ängsbacka och se dina bilder! Tack för att du delar! Varmt välkommen tillbaka till Ängsbacka!

Hälsningar från Ängsbacka!

2011-10-10 @ 11:07:56
URL: http://www.angsbacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0